30.7.2013

What it takes to be an adult?

Mä en oo koskaan. Koskaan! Ajatellu näin aikuismaisesti. Tehnyt mitään näin aikuismaisesti. Mä oon ihan hämmentyny, koska luulin etten ees osaa olla aikuismainen!
I have never. Ever! Been thinking this adult-like. Never done anything this adult-like. I'm so confuuused, because I thought I couldn't even be like an adult!

Oon nyt viimeaikoina tosiaan vähän shoppaillut netissä - eilenkin ostin vähän uusia juttuja - oon alkanu tosissaan ettii omaa asuntoa - tänään on asunto näyttö yhteen yksiöön - ettimään myös töitä ja oon jopa osannu kirjottaa ihan kunnon hakemuksia, koska en oo koskaan ennen saanu ees minkäänlaista yhteydenottoa takaisin ja nyt sain jopa edelliseen hakemukseeni vastauksen (kieltävän tosin, koska olen ehkä opiskelija ja sanoivat että ottaisin uudestaan yhteyttä jos en saakaan koulupaikkaa), ja tänään soitin itse autokouluun ja ilmoitin itseni syventävän vaiheen kurssille. (Mulla tosiaan vanhenee kortti 16.8 eli kiire tuli.)
Lisäksi oon tosiaan koko kesän lähettäny hakemuksia kaikkii kouluihin ja ne ruojat eivät oo vielä ees vastanneet, pitävät mua vielä piinassa!
I've spent these last days shopping online - I bought some stuff yesterday too - and I've started to look for an apartment - today I'll go see one studio apartment -  and started to look a job too! And today I called to the driving school and applied to the second part of my driving studies. I've been also sending school applications to like everywhere (still hear nothing from them).

Ainiin, ja teen myös tälläkin hetkellä töitä. Vähän "freelancer" hommia. Saan kuulemma myös rahan lisäksi palkaksi valita minkä vaan tän laukkukaupan (jonka online-sivuja työstän) laukuista itselleni.
Oh yeah, I'm actually working right now. I'm doing this kinda freelancer stuff. And I heard that I could pick any bag from that store I'm working to as an extra reward. 

Ihan naurattaa tää postaus vauhti, ku ennen mulla tuli juttuu kerran pari kuussa ja nyt melkee joka päivä. :-- D Noh, tällä hetkellä mulle vaan tapahtuu enemmän kun normaalisti! Oikeesti, oon itseasiassa peloissani et miten käsittelen tän kaiken. Mulla ois vielä sunnuntaina harkat, sen jälkee pitäs mennä muutamaks päiväks Niklaksen luo muuttoapuun (helsinkiin bilettää) ja jos saan jonkun työn vielä siihen päälle niin apua! Muuttaakin aion viimeistään 1.9.
I'm too lazy to translate more! Sorry for those who actually doesn't understand finnish (which I think there isn't any of them - let me know if there is after all).

Noh, mulla on kyllä niin järkyttävä nälkä, joka on itseasiassa tosi jännä tunne, koska oon viimeaikoina syöny joko niin hyvin kellosta katsoen, ettei oo kerenny tulla vielä nälkä tai niin huonosti et oon koko ajan täynnä, joten mulla ei oo ollu koko kuukautena sellasta nälän tunnetta! Ei oo ees kauheen kiva tunne, mutta jännä kyllä. Jännä...

Niin menen nyt syömään ja jatkaan töitä! 12h to go!

Hewwwooooo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti