17.7.2013

Hair stuff.

Oon nyt menny pitkään tällä platina blondilta ja alkaa pikkuhiljaa ärsyttää et tää pehko näyttää joltain teinihattaralta. Oon myös hoitanu mun hiuksia tosi hyvin viime aikoina ja aattelin että ehkä mä raskisin vihdoinkin värjätä nää. 
I've had a platina blond hair for so looong time and I'm starting to hate that it looks like some kind of teenagecottoncandy. I've been taking good care of my hair lately and I've been thinking that I could actually try to dye my hair.

Käytän ite Garnier Nutrisse värejä koska ne on vaan parhaita. Niistä saa aina sen tuloksen minkä haluaakin ja värjäyksen jälkeen hiukset tuoksuu niin hyvältä että vois vaan kuolla siihen paikkaan.
I use Garnier Nutrisse haircolors because they just are the best ones. They always give you the wanted colour and after the dye your hair smells so good that you could just die right there.

Kävin taas pitkästä aikaa Hollywood Makeoverissa (siis online makeover) ja testailin uusia hiustyylejä/värejä. Ihan vaan silleen mikä sopis mulle. Ja tässä sitten illan parhaimmistoa:
I went to the Hollywood Online Makeover again and I tried on many different hairstyles/colours. Like, which would fit me and so. And here are some of the best:

Blonds


Darks


Reds



Katselin myös tuolla Garnierin sivulla noita Nutrissen sävyjä ja vaaleista sävyistä nää kolme oli kyllä parhaita:
I also went to the Garnier's homepage to see some Nutrisse's colours and from the light shades these three were the best:
Nyt pohdin kuumeisesti millä noista kolmesta vois värjätä hiukset, tai sitten toivon että oon niin onnekas, että vaan yhtä noista löytyy kaupasta.. :-- D
Now I'm thinking so hard that which one of those three I should dye my hair to. I hope that there will be only one of them in the store..

Mää veikkaisin että toi sävy 81 (Vanilla Malt) ois ehkä lähimpänä mun oikeeta hiusvärii, vaikka en ookkaa nähny sitä moneen vuoteen.... Ainakin Niken ylikasvaneesta siilistä näkee sen oikeen hiusvärin, joka on sellanen tuhkan sävyinen vaaleenruskee. Oiskohan mulla sit samanlainen...?
Mutta toi sävy 94 (Apricot) ois vaan niin unelma! <3 Mut sit mulla on myös pelkoja sen suhteen... Mitäpä jos se on liian punanen mun hiuksissa? Kyllähän se mun persikka sävyte taitto heti pinkkiin. Tai jos siitä tuleekin liian kirkkaan oranssi. Yleensä kaikki värit mun hiuksissa esiintyy liian kirkkaina. Tai jos joku erehtyykin luulemaan mua oikeeksi punapääksi (jota olisin kyllä mielelläni), niin sitten hävettäisi kertoa että olenkin vain tälläinen normaali ihminen.
Tuo sävy 90 (Macadamia) ois ehkä kaikkein turvallisin vaihtoehto. Mut myös ehkä kaikkein tylsin. Siis näistä kolmesta. :D Onhan se muuten tosi kiva.
I'd guess that colour 81 would be closest to my natural haircolour, even though I havent seen it in years... At least my brother's natural colour is some kind of light ash brown. Maybe I have that same then...?
But that colour 94 is just so dreamy! But I do have some doubts about it... What if it appears too reddish in my hair? Like, that peach colour I tied was more like light pink in my hair. Or what if it appears too bright orange? Normally all the colours stick to my hair too bright. Or what if somebody comes to think that I'm actual ginger? (That I would more than happy to be.) And then it would be so embarrassing to tell them that "no, I'm just a normal boring girl". 
That colour 90 would be the safest colour to take. And also the most boring from these three. Like, it's still a nice colour. 

Siinä oikeestaan kaikki tällä kertaa! Perjantaina mä täytän 20 vuotta, huh huh! Pitäs vielä keretä siivoomaan ja leipomaan ennen lauantain juhlia... Ja tänään pitäs käydä vielä kaupungissa. Kiirettä pittää! Ja jee, katsokaa, enkku käännöksetkin tuli takaisin! :--D
That's about it! At friday I'll be 20 years old, oh wow! I should clean and bake before my birthday party at saturday... And today I should go to downtown do some shopping and meeting friends. So much to do, so little time!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti