27.7.2013

Midnight operation.

Tosiaan, en oo nyt saanut viikon aikana unta öisin; oon nukahtanu aina siinä 4 - 6 aikaan aamulla. Kaikkihan lähti niistä mun synttäreistä jolloin menin aina neljän aikaan ihan väsyneenä nukkumaan, ja sitten sen jälkeen kuumien kelien jatkuessa mun huone oli ihan kuin sauna aina öisin. Enkä uskalla nukkua kellarissa yksin koska kuulen asioita. Pelottaa. Mutta niin. Se on ihan mahotonta nukkua kun hiki valuu nonstoppina. Ja nyt sitten torstaista asti oon ollu kipeenä. Joten oon tehny sit öisin juttuja. ;) (ok why I sound so dirty in here?)

Ihan ykkösjuttu mitä oon nyt tehny tän viikon aikana, niin oon kattonu Supernaturalin toisen kauden kokonaan ja aloittanu kolmatta. Oon myös pelannu pelejä online peleistä sims2:een.

Tänään laitoin sit vähän rahaa haisemaan ja päätin ostaa jotain kivaa itelle. :) Anteeks, tää näyttää nyt niiiin joltain lifestyle/muoti-blogin kuvalta, mut ei voi mitää. Kaikkee pittää kokeilla.
Housut & Luomiväri from Nelly - Paita from SheInside
 Kerranki ostin jotain kokonaisuutena enkä vaa pari paitaa, pari mekkoa ja yhen hameen. Ja mulle menee niin huonosti kaikki housut koska mun yläkroppa on yhen koon pienempi ku alakroppa, joten joko housut ei mee perseen kohalta tai sitten jää ihan likaa tilaa vyötärön kohdalta. :c Mut aattelin et tälläset housut ois ehkä kapeemmat vyötäröltä? No, sittenpähän näkee. Ja tuo paita oli vaan niin rakkaus koska kissa. Luomiväri siksi koska etin koko oulun läpi enkä löytäny mistää punasta luomiväriä. En oikeestaa ees enää tarvis, mutta muhun vissiin synty sellanen pakkomielle saada tuo väri itselleni kun sitä niin kauan metsästin.

Lisäksi otin jopa yhtenä yönä kynän käteen ja paperin pöydälle ja aloin piirtämään. Paperille ilmesty aika perus realistinen silmä, mitä nyt oon yrittäny kovasti harjotella viimekuukausien aikana. Seuraavana yönä silmä sai kaverikseen nenän ja suun, johon käytin sitten mallina ikkunasta heijastuvaa omaa naamaani. Mulla ei edes ollut mitään kummempaa visiota päässäni, joten piirsin vain menemään.


Ehkä joku yö kaveri saa vielä loput kasvoistaan ja hiukset? Saa nähdä. c:

Mitäs muuta yöllä voikaan tehdä..? Noh, ainakin käydä jääkaapilla! Ja etenkin minä näin sairaana käyn välillä hakemassa lisää lääkkeitä, että en tukehdu hengitykseeni.
Noh, lähinnä olen kuitenkin suurimman osan ajasta koneella, kattelen online vaatekauppoja, luen blogeja ja olen tumblrissa. (Jos kiinnostaa niin tässä on tumblr blogini: Mango Heaven ja Stay Inspired)

Mitäs te teette aina öisin jos ette saa unta tai muuten vain tykkäätte olla hereillä? :-- )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti