1.10.2013

True Love's Kiss

Pitkä postaustauko ihan vain sen takia koska mun rakas sairastui ja vajosi koomaan. (Mun läppäri.) Onneksi isäni on käynyt lääkärin kursseja ja toi rakkaani takaisin tajuttomuuden tilasta. Mutta kaikki ei ollut vielä niin kuin piti. Poikaystävälläni oli vakava aivovamma ja kaikki hänet muistonsa olivat pyyhkiytyneet. Jouduimme uusimaan hänen koko olemuksensa. Suurin osa muistoista saatiin kylläkin pelastettua, mutta viikko siinä vierähti. Minun täytyy vielä totutella hänen käyttäytymiseensä, mutta onneksi kaikki on jo parempaan päin. ♥


Onneksi ennen murun sairastumista ostin uuden hyvän ystävän Samin. Vaikka tutustuminen on ollut hankalaa, ja Sam on kuin ihan eri planeetalta, hän on lohduttanut ja tukenut minua näinä vaikeina hetkinä. Sam on lajia Samsung Galaxy Note II. Juu, hän on aika isokokoinen, mutta oikein mukava.


Tämän uuden löydön myötä räpsin kuvia taukoamatta ja kaikki tulevat kuvat on varmaan otettu kännykällä. No ei kuitenkaan. Kyllä mun Canon-Baby pääsee joskus näyttämään taitojaan täälläkin. Olen myös päässyt instagramin ihmeelliseen maailmaan ja mua saa seurata.

Olen myös ollut työssäoppimassa joka on syönyt aikaani myös hirveästi. 6 tuntia päivässä ja koko aika kiireistä. Ihan kuollut kotiin päästessä. Kyllä siihenkin tosin tottui.



Siinä oli vähän nopeita kuulumisia. Nyt uni kutsuu. Kaikenlaista jännää tulossa. Huui.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti