12.3.2013

Spring is coming!

Moikka! Aattelin muuttaa vähän ulkoasua keväisemmäksi, nyt kun aurinkokin paistaa lämpimästi lähes joka päivä. :- ) Jee, kohta on kevät!

Kuvana on mun uusin piirustus Jang Woo Hyuk nimisestä miehestä. Mies on mun ehdoton k-pop suosikki ja oikeestaan ensimmäinen korealainen mies josta oon tykänny. c: Ja tää on jo kolmas kuva siitä jonka oon piirtänyt. En normaalisti ees piirrä oikeita henkilöitä, mutta tässä kohtaa fanitus on päässyt jollekin ennennäkemättömälle levelille. :-- D

Uusin kuva. 2013
Tän tein joskus tylsyyttäni koulussa. 2010

Tässä on sitten tää ensimmäinen kokeilu. 2008

Ja tällänen kiva video kaikille jotka ei oo vielä tutustunu tuohon komeuteen. :- )

Ei mulla tässä muuta sitten! Mulla on kaikki päivät menny salilla ja.. no, en oo oikee tehny mitään muuta. Jossain vaiheessa pitäs kävästä siellä koulullakin... Heh. Mutta niin, ehkä tässä joku päivä vois laittaa ihan asiapostauksenkin! Yeaa man.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti