2.1.2013

New tattoo? Whoops.

Datailin tässä eilen kaikessa rauhassani, kunnes mun veli ryntää mun huoneeseen ja kysyy et "lähetäänkö?!". Pienen "TÄH." session jälkeen lähettiin sit mun parhaan kaverin luo sen Slummink yritykseen, jossa siis tatuoidaan sen huoneessa. :-D Jep. Mutta juu, mun veljen piti ottaa joku homoilu tatska käteen, mutta mää yritin saada sitä muuttamaan mielensä. Joten siinä kävi sitten niin, että mä päädyin ottaa eka tatskan.

Koska oltiin katotta Niksun kaa joka yö Harry Potteria ja mun päässä ei varmaan pyöriny mikään muu ku viimesin leffa joka katottiin (deathly hallows part1) joten niin. Tälläinen sitten ilmestyi käteen hetken mielijohteesta.


Ja sen Niksun tatskan kanssa kävi silleen, koska mun mielestä sen suunnittelema oli äärettömän ruma ja homo, niin vedin sitten paremman version sille käteen vapaalla kädellä ja siihen se sitten tatuoiitiinkin.

Onhan se vieläkin homo ja imelä, mutta ihan söpö ja nätti kuitenkin.
Että tällaista tällä kertaa. :--D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti