8.1.2013

My Cherry Blossom



Oho, jo toinen tatska tämän kuun sisällä. :--D Jes. No tätä mä olin jopa suunnitellu, öö, jopa päivä ennen? No ei se mitään, tää on aika nätti. c: Ja tuota noin, mun kaveri innostu kovasti tän tekemisestä, koska sen sai tehdä väritysneulalla ja se tykkää tehä sillä tatskoja. Tää kohta kädessä oli muuten aika kiva, ei tehny kyllä suurimmaksi osaksi yhtään kipeetä. Ainut vaan tossa luun kohalla ku se tärisytti sitä luuta niin uh ah teki kyllä kipeää. Mutta tuo lumikki ja deathly hallows oli kyllä paljon kivuliaampia tehdä. En nyt sitten tiedä oisko johtunu siitä, että olin herännyt puoli kuudelta aamulla ja kukka laitettiin sitten joskus puolen yön aikaan, niin olin tosi, tosi väsynyt. Meinas välillä nukahtaa sitä laittaessa! :D

Ehkä nyt pidän vähän aikaa taukoa...

ps. 666 visitors, thx ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti