14.1.2013

Kesäkuntoon 2013

No more pancakes. :(


Ähh, oon viimekeväästä lihonnu reilusti yli 10 kiloa, kiitos suomeen paluu ja kaikki hyvä syötävä mitä täältä saa ja kiinasta ei. :I Tai no, kyllä kai sitä itteäkin voi syyttää... Noh, nyt kun oon saanu syyä tarpeekseni kaikkea hyvää voin varmaan yhtä hyvin vähän pitää taukoakin.

Ei tässä muuta ku, että pitäis opetella syömään enemmän ruokaa ja vähemmän pannareita. Jep. Ja no, tykkään kyllä harrastaa liikuntaa, mut oon tosi laiska ylipäätänsä alottaan yhtään mitään. Pitäs vaan opetella sellanen treenausrutiini. Mut jep. Uskon kyllä että pystyn tähän. Jos sen 15 kiloa sais ainakin pois kesään mennessä. En kyllä kehtaa laittaa ennen-jälkeen kuvia. No en tiiä, ehkä sitten kesällä vasta.


Mut siis tollasessa kunnossa olin vielä viimetalvena (lol talvi, minä olin malesiassa), että oon ilonen jo sillonkin kun oon taas tuossa kuosissa. Mutta tuosta jos vielä semmonen 5-8 kiloa pois niin vielä parempi. Tuossa vaiheessa elelin silleen jäätelö per päivä ja mäkkäri ateria per viikko tyylillä. Mutta aasialainen ruoka oli niin laihutusruokaa ja mun perheen ruoka oli pahaa (me syötiin puitten lehtiä) niin. Juuh. (Pitää ruveta syömään taas lehtiä.)


Ja kaikille muille kesäkuntoon 2013, sekä kesäkuntoon 2056 osallistuville toivotan kaikkea hyvää ja onnistumisia! Tässä teille~

Just eat the apple, it won't kill you. I promise.

2 kommenttia:

  1. Mäkin aattelin kesäkuntoon 2050, jos vaikka onnais :D Meinaa olla vauvakilojen (reilu 20 kg) syytä että olen ainakin RANTAkunnossa. Rantakunnossa as in hyljekunnossa. :P

    Tsemppiä! Mäkin olen hengessä mukana ja yritän irrotella edes muutaman kilon omalta vyötäröltäni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah~ Juuh, no kyllä se siitä pikkuhiljaa. Vauvan kaa tulee varmaan muutenki aherrettua niin paljon, että kuntoilua tulee pakostakin. :3
      Jee, kiitos, hienoa~ ♥

      Poista