25.12.2012

Happy Max!

Haha, otsikosta sen verran, että olimme serkkujemme uudella mökillä joulun, mutta siitä ei oo oikeen muuta kerrottavaa et siellä oli vähän tylsää, ulkona oli -30 astetta pakkasta, seura oli tietenkin ihanaa, enkä saanu nukuttua öisin. Mut niin, siellä sitten oli sellaset hienot teksti joulukoristeet joista piti tulla Happy xmas, mutta niiden s-kirjain oli mystisesti kadonnut, joten siellä luki sitten että happy max. :--D Ja vielä hupaisampaa on se, että meidän Max koira oli (tietenkin) siellä mukana. Oli kyllä iloinen Max ~

Niin, tosiaan. Oon laiska enkä oo jaksanu muokata niitä Lontoon kuvia niin ei vielä tähän postaukseen. Oli kuitenkin pakko jakaa ajatuksiani.

Oon miettiny tässä että voisin ehkä palailla ajassa taaksepäin layoutien pariin. Joskus penikkana mullahan oli mun taidekotisivut ja niihin tuli vuosittain päivitettyä ulkoasua. :) Sitten vaan innostus lopahti ja unohdin miten niitä enään tehdään, enkä myöhemmin oo vaan jaksanut opetella uudestaan. Mutta voisin tosiaan ottaa itteäni niskasta kiinni ja ruveta väkertää jotain, koska olihan se ihan sairaan hauskaa hommaa! Melkein tulee muistoja mieleen. Ihan harmittaa että oon pakottanu itteni unohtaa mun teiniajat... 

Ääh, nyt kidutetaan mua vähän ja esitellään teillekin mun vanhoja ... öhm, saavutuksia. Joista olin joskus oi, niin ylpeä.

Ensimmäisiä tekeleitä, ellei ihan kaikkein ensimmäinen oma tekemä layout. ...Porkkana, jahas.
....Pyhät lehmät, se tappaa silmiä.... Hehe.
Ah, tää oli kyllä mun kaikkien aikojen suosikki ulkoasu. Tää oli jopa tosi pitkään...
Ilmeisesti joku lehmävillitys päällä. Ja tässä vaiheessa oranssi väri pääs piristään mun elämää!
Tähän tää vissiin sitten loppu.
Muistaakseni tein viimesimmän jälkeen vielä kaks layoutia maranvelle ja yhden yhelle ropelle. Mutta mikään niistä ei päässy sitten muitten silmille....

Voi ei, löysin kuvia itestänikin noilta ajoilta. Kaikkea mun kuvapankit pitää sisällään.... Anteeks, mun pitää nyt postata muutama tänne ja nauraa niille.

Tää oli kyllä joskus mun niin masterpiece kuva.
Jou oon tosi kawaii.
Okei, millon mä oon saanu ton avaimen?! Mulla on nimittäin se vieläkin kaulassa ja se on tossa kuvassa joka on varmaan sata vuotta vanha. Oon hämmentynyt.
 OK OK, nyt loppu tälläinen. Meni vähän aiheen ohi. Anygays, oon miettiny vähän et mitä vois siihen uuten layoutiin laittaa. En haluu mitään omanaama ulkoasua, ei silleen että niissä ois jotain vikaa, tykkään kun näteillä tytöillä on oma naama bloginsa ulkoasussa(kin), mutta en tunne itseäni nätiksi taikka tytöksi. --täh?

Kohta karkaa pyörä käsistä, jätetäämpä tämä nyt tähän! Tässä vielä vähän esimakua seuraavasta postauksesta ~


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti