23.7.2012

Nostalgia

Tässä tänää ku kävin Katiskan kaa keskustas niin mietittii et kuinka kurjaa meiä elämä on nyt. Ku kierrettii sellasella etanavauhilla vaa joku pari korttelii, ei oikee jaksettu tehä mitää, käytiin vaa syömäs heses, sit ostaa leffoja ihan vierestä ja siitä vielä käveltii baarii juomaa ku ei ollu parempaakaa tekemistä.
Tuli sit mietittyy taas et kui mahtavaa mun elämä oli muutama vuosi taaksepäi. Siis ikävuosina 14-16 mun elämä oli tosi tapahtumarikasta, mulla oli laumoittai kavereita, oltii ulkona joka viikonloppu riehumassa, joka päivä koulun jälkee mentii jonnekki pienemmällä porukalla, meillä oli paljon bileitä ja mulla oli paljon faneja ja ihailijoita. Siis nytkin ihailen nuorempaa itteeni. Oikeesti, ne oli niin parhaita aikoja. Nyt oon sit 19 enkä jaksa tehä mitää ja kukaa kaveri ei oikee lähe mun kaa riehumaa ku ei kukaa enää kehtaa tai jaksa. :( Kaikki on niin aikuista että huh huh. Siis ku mennää clubeilleki nii sieltä aletaa jo lähtee joskus ennen neljää jaja... Nii. Noh, tähän vähän teillekin vähän muisteltavaa nuoruusajoista, tai niille jotka ei saanu kunniaa tuntea mua, niin näätte millanen olin. :)

Too lazy to write in english. :---D So, I'm feeling too old and I miss my teenager times, when I was 14-16 years old. So here's some pictures~

























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti