26.7.2012

Getting high high.

Jou, tää päivä ei menny ihan suunnitelmien mukaan... Oli tarkotus mennä kattoo uutta batmania, mut sitten tuli vähän mutkia matkaan ja liput tuli käyttämättä ja kotiin pääs vasta illalla ja pahalla mielellä. :( Meillä on nyt ollu vähän tilanne täällä päällä, mut kuten varmaan arvaatte, tälläsistä asioista ei yleensä puhuta ihan julkisesti oikeen kellekkään..
Mutta toivottavasti asiat menee vielä paremmaks eikä tällästä tarvi kokee enää ikinä uudestaa. :) Itelläkään ei oo kaikki ollu aina ihan helppoa, mutta oon aina katsonu parhaaks yrittää kaikkeni et muut ois onnellisii! Eli yritän nyttenkin ajatella jotain muuta ja piristää itseäni kaikenlaisella hauskalla.

Oon kohta lähössä reissuun - ellei sitten asiat meekään niinkun pitää. Mutta sunnuntaina tai maanantaina ois tarkotus reissata eka Jyväskylää kattoo mun bestiksii ja sit sen jälkee vielä Helsinkii shoppailee ja käymää mun tädin luona. :)
Ostin muuten South Parkin 10. tuotantokauden, mut se meni samantien Katiskalle lainaan... :D Toisaalta sain sit Katiskalta 6. tuotannon lainaan. Sillä sitten pärjää muutaman yön! Tai ainakin yhen. :--D Sit mulla on Juissii ja jäätelöö! Hyvin menee.
Haha, tekis mieli mennä nukkuu ku oon vaa itkeny koko päivän. XD Mutta se saa nyt oottaa.

Tähän laitan muutamia kynsiä ja meikkejä mitä on tullu vuosien aikana tehtyä (ja jopa kuvattuakin). Siis juu, tykkään kaikesta tälläsestä. Kynsien laitosta, hiusten laitosta, meikkaamisesta yms.

fit look for a dress and shoes
I had a mafia party. And the colors are also same as in my dress.
valentines day nails (wanted to try all my pink colours)

again, nails that fit with the outfit.
joku kultabilehile meikki. ja siis ripsis on kultaripsarii.
tälläsii meikkei tuli tehtyy aika paljon pari vuotta sitte. nyt ei enää jaksa. :---D

söpöt sydänmeikit. <3
täytin 18.


Nää taiteilut on siis kaikki aika vanhoja ku en oo jaksanu kuvauttaa uudempia tekeleitä. :D Ehkä täs vielä joku päivä innostus, varsinki ku on tullu hankittuu läjittäin uusia meikkejä ja lakkoja!

Mitäs vielä jaksais tänne tunkea... Löysin muuten tälläsen lisälevyn koneelle jonne latasin ennen Kiinaan lähtöä kaikki mun tiedostot vanhasta koneesta. :D Oli aika kiva niitä katella... Hehee. Löysin vähän viimekesältä otettuja valokuvia. Oli jopa jotain kukkapaskaa mitä nyt kaikkien valokuvaajien arkistoista löytyy, haha.


Noniin, mitähä vielä... Juuh, ehkä siirryn nyt tuon South Parkin puolelle. :D Ja kommenttia voi kans laittaa, ihan minkälaista vaa! Tietenkin jotkut positiiviset kommentit piristäs kyllä mua enemmän.. XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti