20.4.2013

What news?

Moikkelismoi!

Ihan ensiksi ilmoitan, että tungin neulan nenääni juuri äsken. Eli toisin sanoen puhkaisin umpeen menneen nenälävistykseni hakaneulalla ja tungin pienen, söpön ja pinkin timanttikorun siihen. :--) Miksi? Koska oli tylsää. Leikkasin myös veljeni hiukset aiemmin päivällä ja eilen kävin värjäämässä ja leikkaamassa kaverini hiuksia.



Sain myös kutsun työhaastatteluun, eli sinne suunta sitten keskiviikkona. Ah oon niin innoissani! Toivottavasti saisin töitä. >u< Kyseessä ois kerroshoitajan homma ja oon ollu siinä hommassa joskus TETissä 5 päivää ja tykkäsin kovasti vaikka kuolinkin joka työpäivän jälkeen. c:

Lisäksi oon saanu kutsut pääsykokeisiin - vaatetus alalle ja lähihoitajan alalle. Tohon jälkimmäiseen en taida jaksaa mennä, koska en nyt tiedä ees kiinnostaako koko ala. Laitoin sen vaan yhteishaussa viidennelle sijalle kun tarvin jotain täytettä siihen. Mutta voisin kyllä tuolla vaatetusalan kokeissa käydä koska halusin sinne jo peruskoulusta valmistuttuani, mutta en päässyt edes sinne pääsykokeisiin. :c

Olin muuten tässä alkuviikon Rukalla "ulkoilu lomalla". Meidän oli tarkotus käydä joka päivä hiihtämässä, laskettelemassa tai salilla. Ainut vaan, että melkein joka päivä sato vettä ja oli tosi sumuista, eikä kukaan ees lähteny mun kaa salille niin hengasin vaan siellä hotellihuoneella sit kaikki päivät... :--D Viimesenä päivänä sit paisto aurinko niin mentiin muutamaks tunniks laskettelee! Mutta ne rinteet oli aika sohjoa niin ei ollu kauheen kiva... :(
Mulla on myös jääny pieni laskettelukammo. Lapsena mentiin aina joka vuosi lasketteleen, ehkä jopa useamman kerran talvessa, ja olin ihan peto laskettelussa. Meniin yleensä suksilla, mut pari vuotta kokeilin myös lautailua. Vedin aina jossain metsäreiteillä ja aina ku näky joku pieni hyppyri niin sit silmät kiiluen aina sitä kohti. :D Ja tietenkin oon kaatunu monet kerrat ja aina siitä ollaan noustu, mut kerran hyppyristä mennessäni, sen takaa paljastui pienempi hyppyri ja lensin sitä päin. Mulla jalat väänty ja toinen suksi lensi mukavasti sinne alamäkeen ja jokapaikkaan sattu. Makasin siinä vähän aikaa kuolleena ja sit nousin siitä et kukaan ei tuu ihmettelee. Kävin poimii sen suksen sieltä ja laskin sit kivuliaasti mäen alas. En halunnu mennä enää suksilla, niin vaihdoin lautaan. Olin nousemassa siinä hissillä ylöspäin mut kaaduinki sit siinä puolessa välissä. Mun veli sit "opasti" mut pois sieltä hissilinjalta sinne mäkeen, mutta se vetiki jostain uppohangesta ja jäin sinne jumiin. Mun veli paljon kevyempänä ihmisenä sai ittensä sieltä kahlottuu pois ja lasketteli alas ja jätti mut sinne. Yritin sitten päästä sieltä pois ja sain jotenki sit revittyy laudan pois jaloista ja ryömittyy kovalle lumelle. Kävelin sit tosi pettyneenä mäen alas enkä oo sen jälkeen lasketellu koska vammanen pelko.

Ah siinä mun traaginen tarina, olkaa hyvä. Noh, nyt onnistuin kuitenkin menemään sinne mäkeen ja EI PERSE ETTÄ PELOTTI. Valitin varmaan koko ajan siellä. :--D Mutta kyllä se sitten niissä loivemmissa mäissä oli ihan hauskaakin. :) Kyllä se siitä!

Se meiän hotellihuone oli muuten ihan sairaan upee. Tai no, se oli enemmänkin asunto kuin huone. Siellä oli kolme makkarii, kaks vessaa, kylppäri, sauna, ulkoporeamme, sairaan upee sisustus, upee keittiö, iso sohva ja kaikki oikeestaa mitä kotona tarvis. Ja siis otettiin se ihan sen takia, koska se oli ainut mihin sai ottaa lemmikin mukaan. Ja tottakai meiän piti ottaa meidän pikku Max mukaan, koska muuten se alkais ihan tosissaan vihaamaan meitä ku aina vaan jätetään se. :(

Mutta koko reissu oli kyllä tosi mukava! Hyvää ruokaa joka päivä, käytii jopa keilaamassaki ja ilmanen netti hotellissa niin eipä tullu sit tylsää missää vaiheessa. :)

Ensimmäisen illan Partay in da Water.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti