6.2.2013

I want things.

Mä en oo vielä kerennyt tehä mitään listaa asioista mitä haluan, kun jouluna sain jo mun joululahjan ennen ku kerkesin miettimään mitään listaa niin... Nyt ihan muuten vaan listaan tähän asioita joita ois kiva saada (joululahjaksi, synttärilahjaksi, muuten vaan lahjaksi, omana hankintana...).

1. Kynsilakkaa. Eikä ihan mitä vaan kynsilakkaa vaan tietyn värisiä, joita oon jo kerennyt harmittelemaan kun ei oo just sitä väriä mitä tarvis. Eli siis punaista (glitter/shimmer), keltaista (glitter), vihreää (creme/shimmer/glitter) ja ruskeaa (matte/creme).

Tajusin vasta että mun ainut punanen on sellanen Lontoon punainen, ja sekin on ikivanha, joten uusia ois kiva hankkia...
Muistin just että mulla on joskus ollu pieni pullo jotain kimaltavaa keltasta, mutta ei oo vähään aikaan kyllä näkynyt. Tosin näin hienoa se ei ollut. :--)
Näistä nuo ympyröidyt ois lähellä sellasia, mitä mulla ois mielessä.
Tästä sais hyvin sellaset poikamaiset tai sitten herkullisen suklaiset kynnet ~
2. Luomivärejä. Mulla on enimmäkseen vaan ruskeen sävysiä luomivärejä ku oon tykänny enemmän sellasista luonnollisista meikeistä, mutta aina juhlan tullen mua harmittaa hirveesti ku mulla ei oo asuun sopivaa luomiväriä. Kaikkein eniten oon nyt viimeaikoina kaivannut pinkkiä kimalletta silmiä koristamaan. 


3. Laukku. Sellanen kätevä pieni jonne mahtuu esim. kännykkä ja lompakko. Ja sit sellanen vähän isompikin, mut siisti laukku ois kiva, jonne mahtuis vaikka treeni kamppeet ja juomapullo. Tai vaihtoehtosesti joku huppari. Mulla on kyllä sellasia laukkuja jonne mahtuu, mutta ne on kaikki tosi vanhoja ja ei niin hyvän näkösiä + sisältää useampia reikiä.
Ainut vaan, että oon tosi nirso laukkujen suhteen. Sen takia mulla ei varmaankaan oo kovin montaa niitä. :--D




4. Lävistys. Mulla on ollu jo pitkää kauheen ikävä mun lävistyksiä, jotka jouduin ottaa kiinan vuoden takia pois... Mutta en raski käyttää hirveesti rahaa niitten samojen lävistysten puhkasemiseen, niin mietin jos hommais jonkun uuden. Mutta sitten tuleekin se ongelma, että minkä laittaisin?


Lisäksi ois kiva saada kirjoja ja leffoja ja pelejä, mutta niitä mulla on aikaa keräillä vaikka kuinka! Tässä nyt tais olla kaikkein päällimmäisenä mielessä olevat asiat jotka haluaisin. c:

1 kommentti:

  1. Mustakin on tullu kynsilakkahamsteri, voisin kelpuuttaa kaikki samat mitä säkin :D syksyllä kylläkin metsästin kivaa keltasta monta kuukautta ja sellanen löyty sit Kicksistä :D Ja sama laukkujen suhteen, oon hirveän ranttu niidenki suhteen~

    VastaaPoista