1.2.2013

Getto Da Ze!



Ei herranjumala. Oon viettäny mun unettomat yöt, sekä myös osan päivää katsellen pokemon jaksoja japaniksi. Siis niitä ihan ensimmäisiä. Tykkäsin joskus yläasteella siitä sen tunnarista, mutta 30 jakson jälkeen se alkaa vaan ärsyttää. Ja siis, kyllähän mä skippailen sitä openingia, mutta siinä alussa aina kerkee tulemaan se "Pokemon, Getto Daze!" AAAAAAGH. Nyt se vaan soi mun päässä vaikka kuuntelenkin muita musiikkeja... Ja kaikkein pahinta on, että tän ansiosta sain kauheen inspiraation piirtää Ashin ja Pikachun - toisen kerran.
Päädyin siis piirtämään koneella, tai siis niinku piirtiksellä photoshopissa, josta en nyt yleensä nauti kauheena ja mulla kestää 5 vuotta viimeistellä se kuva. :I Mutta tällä kertaa nautin joka viivasta! Oli tosi jännää piirtää ja nauttia siitä pitkästä aikaa! =3= Että ei tässä voi muuta kun kiittää pokemonia...


Sain myös mun päättötyön aluilleen. Opin vihdoinkin animoimaan tuolla uudella ohjelmalla, haha!

ps. toivottavasti tajuutte, että tein ton animaation nopeesti vitsinä, se päättötyö on ihan kunnollinen :---D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti