30.8.2012

Random stuff.

Juu, ei oo oikee taas ollu mitää postaamisen aiheita kun on vaan ollu koulua koulua kouluaaa ! Niin. Menee kaikki päivät siihe. No oon mä käyny leffassakin. Tuli katottuu Madagascar 3 ja Brave !
Sitten tänään tuli käytyä siskon kaa keskustas vaa hengailemassa. Aika jännä. En oo piiiitkää aikaa menny koulu jälkee suoraa kaupungille ilman sen suurempaa syytä. :D Käytii kiinalaisessa kaupassa ostaa jääteetä ja keksejä ja istuttiin sitte vaan rautatien vieressä olevalla kukkulalla (ja syötii).

Vaihdettiin muuten mun siskon kaa huoneita, eli mulla on nyt isompi huone! Ollaan alotettu maalaus hommia jo, tänää teippailtii ja huomenna sit maalataan. Kattos jos viikonloppuna pääsis ostaa huonekalujaki. :) Siitä sit myöhemmin enemmän.

Mun pidennykset ei oo vieläkää lähteny postii. Ärsyttää. D:< Mulla on näissä omissa hiuksissa vaa vaalennus ja haluun jo jonkun värin siihe, mutta haluun oottaa ne pidennykset eka et voin sit värjää samalla värillä!

Kävin muuten viimeviikonloppuna helsingissä. Päätarkotuksena oli mennä vaihtaritapaamiseen ja shoppailee. Mut juu... Vaihtaritapaaminen meni vähä penkin alle ku just sinä päivänä mulla oli taas sellanen tosi huono fiilis ja olin ihan lukossa enkä pystyny puhuun kellekkään, ellei mulle tultu puhuun eka. Eli toisinsanoen, olin ihan yksin siellä. Oikeesti, harkitsen ihan tosissani jo sinne hypnoosihoitoon menoa, kun tuntuu et mikään ei tehoa tähän sisäänpäin sulkeutumiseen. :(
Shoppaileminenkaa ei sit onnistunu ku kaikki oli sairaana ja kukaa ei jaksanu lähtee mun kaveriksi. Hengailtii sit vaan siellä mun tädin uudessa talossa ja käytii veneilemässä. :)

Kävin ostaan uusia kynsijuttuja ja halusin heti kokeilla ennen helsingin reissua jotain kesäistä, nä


Wohoo, sunnuntaina on sit paljon ootettu seinäkiipeilyn alkeiskurssi (joka pitäs maksaa jo, whuups)! Ja ensviikolla alkaa taekwondo! Alan pikkuhiljaa saamaan elämää takasin. :--D Oisin halunnu vielä alkaa käymää kiinan jatkokursseilla tai japanin/italian alkeiskursseilla. Mutta, ne kaikki sattu osumaan jommallekummalle päivälle millon mulla on taekwondoa! D: Eli joko tiistaille tai torstaille. Fuckkk. No ei sitten. Alan sit tekee noita mun koulukirjoja alusta loppuun jos oppis jotai. Ehkä ostan uuden oppikirjan. Siis kiinalle. Ja kaverit voi opettaa mulle japanii. :D Niin mun ei tarvi enää jutella japanilaisille "OSSU! Ore wa densetsu no unko sensei! Chotto matte, harakiri!"

Joo. Ei. Lopetan tähän.

----

Mun kiinalaiset kaverit laitto vähän kuvia niitten sivuille. Muistoja niistä. <3

erittäin random sexy kuva musta. XD

Ly Xue Li.



Minä sekseydessäni.

Wang Yi Xuan

Kiinalaisen luokan opettaja.
Mistä näitä yliseksikkäitä kuvia musta oikein löytyy? XD

Tässäkin ylitän seksikkyyden rajat. :--D with Gao Ya Qing.

Ma Yue~

Zhao Li Juan (left)

Que Man. <3
Luokka derppeilyä.

Kamelit koossa.

Luokkakuva. <3 Find me!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti