19.7.2012

Happy Birthday to Me!

Jos kukaa ei viel tienny, nii oon One Piece fani ollu jo 7 vuotta
I've been a huge fan of One Piece already for 7 years.


Moroo, mulla on siis tänää synttärit, täytin 19-- eiku siis 16 vuotta. Taas. Juuh. Tai no, kyllä mä saan käydä baareissa ja ajaa autoo mut muuten oon sexy ja seventeen. Mitä, ei. Ei. Ku siis. Sweet and sixteen. Juuri niin. Eli tää on sitte tällänen hilpee synttäripostaus koska oon aika hilpeellä tuulella, varsinki nyt ku oon nukkunu kaks tuntii ku väsytti. XD Heräsin aamulla kymmeneltä ku porukat tuli laulaa mulle. Luulin et se ois mukava herätys mut ei.. :---D Se oli iha kauheeta. Tai siis, äiti laulo hyvin niinku aina ja iskä nyt oli vähä epäviireessä mut se ei ois yksinään kauheena haitannu, mut mun sisko oli just heränny sinä hetkenä ku ne alko laulaa nii sen suusta vaa lähti tosi, tosi epävireistä örinää. :-------DDdd Hahah. Ja sit olin taas menny joskus kuue jälkee nukkuu ku en saanu unta nii kiva siinä 4 tunnin yöunilla.
Aamupalaks oli mun lempparii, eli dallaspullaa ja ananasmehua! Nomnom.
Sitte laittauduin ja mentii myöhemmi Amarilloo syömää. Kuulemma kaikki muut mun perheessä on käyny siellä paitsi minä! :( Törkeetä. No, nyt mäki pääsin! Eikä kyl ollu mikää paras ruoka mitä voi saada mut mun drinkissä oli kaktus varsi. Ja kyllähä muchos nachos kelepas. MUCHOS NACHOS!

Juuh. Tässä kait sitte tää päivä. Käytii viel shoppailee ruuan jälkee ja sellasta. Sit oon vaa ollu koneel, pelannu Sims Medievalia ja nukkunu. :)

Lahjoista sen verra et en oo saanu ku siskolta lahjan ja se oli rahaaaa! Jee. :D Mut oon tässä vähä toivonu vanhemmilta lahjaks pianoo tai bassokitaraa/selloa niin saa nähä mihin valintaan päädytään. Ku mulla on jo kosketinsoitin, mut se on sellanen mitä yleensä lapsilla on käytössä, tai no voihan vanhemmatki ihmiset sellasta käyttää mut ei se kunnon pianon soittamiseen sovellu ku siinä ei oo mitään kaikua eikä mitään ja ne koskettimet on tosi kevyitä painaa niin painelen sit varmaa aina kymmentä kosketinta yhtä aikaa. :I Haluun pianon! Tai syntikan!

Hellooo, so today I have birthday! Now I'm 19-- I mean, 16 years old! Again. Well, I can still go to bars and drive car and stuff but still I'm sexy and seventeen. What, no. I mean. Sweet and sixteen. That's right! So, this is gonna be jolly birthday post because I'm feeling jolly (and I've always wanted to use word jolly), especially now, when I've been sleeping 2 hours because I was so tired before. XD I woke up at morning 10am because my family woke me up with a birthday song. First I was like, yeaah, thats nice, sing to me! But then my ears were bleeding because my sister woke up just before singing and she was singing next to me with really of tune hoarse voice. It was just horrible. :------Ddd Hahah. And I went to bed after 6am so it was really nice to get ready for a day with (under) 4 hours sleep. 
For breakfast my family has prepared Dallas bun and pineapple juice! Just what I like most. :) Later we went to eat at mexican restaurant. The food there was ok but not the best. I've heard that the food is really good in there and stuff so... I wasn't so amazed. But, MUCHOS NACHOS.

Yeah, so this was the day. After food we went to shopping for a while and then I've been on computer and been playing Sims Medieval and sleeping. :)

And about presents... My sister gave me money! Yay! :D That's all I've got so far. I don't actually care so much about presents, but there is some things I need and I'm preparing a party and using a lot of money for it so it's always nice to have some presents! :) But more fun is to get some people to the party! XD I'm still thinking about what should I ask from my parents. Well, I asked for a car, but they said no. :----D But I'm thinking about getting piano or bass guitar/cello, so let's se what I will get...

     
Synttärilook. Birthday look.


Yeah, sexiest pose you can get. And notice that cute couple in bg.

Another sexy pose with glasses.

Yo muthafuckaaa! We bought some new fancy, same styled sunglasses because those were for sale. :---D

Ja vielä tähän loppuun sit fiilistely musaa! Mun sisko (joka on btw tossa ylemmässä kuvassa, toi poika) soitti tän mulle viimeyönä ku se anto sen lahjan mulle ja ku se ei jaksanu laulaa niin mikäpä siinä. XD Tää on soinu mun päässä sit koko päivän. 8)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti