2.12.2013

What About No

Ugh, ei tää sittenkään toiminu ihan niinkuin kuvittelin. Tää blogi muistuttaa mua liikaa entisestä ja koska mun elämässä on paljon muutoksia tullu ja tulossa, päätin tehdä ihan uuden blogin sitä varten. Tätä blogia en kuitenkaan poista ja joskus saatan jopa kirjotellakin tänne tälläsiä arkipäiväsiä juttuja ja kirjoittelen tätä kuin hyvin sensuroitua päiväkirjaa. :)

Eli tammikuussa 2014 avaan uuden blogin Stuck In Neverland, joka on enemmän säännöllisempi. Se tulee sisältämään pohdiskelua mun alkavista psykiatrikäynneistä, jonkun verran fitness juttua ja kesäkuntoon projektia, ehkä vähän lifestylee koska mulla on niin kivoja juttuja ja haluun näyttää ne kaikille ja jos ihan innostun niin tutoriaaleja asioista joissa olen hyvä! :--)

Musta vaan tuntuu tosi tyhmältä aloittaa aina vaan uus blogi ku teema vähän muuttuu, mutta toisaalta musta tuntuu melkee yhtä tyhmältä jatkaa kauan samalla linjalla jatkunutta blogia ihan eri jutuilla - niinkuin joku toinen tyyppi alkaisi yhtäkkiä bloggamaan tänne. ÄÄÄH.

Tänne tulee myös paljon vapaampaa tekstiä ja aika lailla ajatuksetonta roskaa. Eli voi poistua lukijalistalta jos alkaa tympimään tälläinen turha höpötys. (Ja saa sitten liittyä lukijaksi uuteen blogiini kun se ilmestyy~)

Nänänännänänä batmaaan

ps. sims2:ssa yks mun sims hahmoista tuli raskaaksi vaikka laitoin vaan että pelehdi en ymmärrä enää mistään mitään vahinkolapsi @ sims2 wow ei ton pitäny olla ees mahollista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti