28.11.2012

HELLO WORLD.

Huuupsista. Vähän on venähtäny since viime postauksen. Katoin just miltä mun viimepostaus näytti ja tuntuu et noi tapahtumat ois tapahtunu jo vuosi sitten. Haha.

Yks syy pitkään hiljaisuuteen on, että mun läppärin laturi hajos ja piti ostaa uus. :c Pöhh. Oon kyllä dataillu sitten mun pelikoneella mut se on niin vanhaa laatua et en jaksa lataa mitään uusia sovelluksia siihen. Skannerin driverin kyllä latasin siihen koska mulla oli tarve saada skannattua kuvia koneelle. Mutta senkin lataamiseen meni reilu 2 tuntia. Oli vaikea löytää niin vanhaa driveria mistää. XD

Viikko ennen halloweenia mun serkulla ja sen isäpuolella oli yhteis synttärit Mexico teemalla. Mentiin tosiaan helsinkiin sitten bilettään ja serkun kanssa sitten dtm:ään jatkoille. :D En oo koskaan ollu niin hyvässä clubissa suomessa! Se ilta oli tosin K-20 ja minähän olen vasta 19, mutta päästivät kuitenkin mut sisään. C: Koko viikonloppu meni krapulassa ja kotiin palattiin kinkaten. Mutta saipahan vähän irrotella!

Me mun veljen kanssa pukeuduttiin mexicolaisiksi terroristeiksi/huumediilereiksi.


Ja yksi illan synttärisankareista teki kylpyhuoneeseen pienen yllätyksen....


Sitten tosiaan seuraavalla viikolla oli mun jokavuotiset (miinus viimevuosi koska kiina) Halloween Partyt! Sillon ei tullut kännäiltyä koska olin juhlien isäntänä. Tänä vuonna oli selvästi parhain meininki kun naapuritki tuli valittaan kovasta melusta. XD Mutta huonoina puolina oli se että mitään yhteistä ohjelmaa ei keretty järjestämään. Porukka alko jo lähtemään 12 jälkeen kotia. :( Ja eniten harmitti että ei keretty kertomaan kauhutarinoita. Edellisinä vuosina tuli kerrottua aina vaan pelottavampia tarinoita ja porukka melkee itki pelosta. >: D
Mutta oli kuitenkin tosi mukavaa!









Vietettiin kans pariin otteeseen sushi iltaa kavereiden kaa. :) Ensimmäisellä kerralla viiniä tuli otettua vähän enemmän kuin sushia... Ja toisella kerralla mun piti heittää vielä kaveri bussipysäkille niin sushia tuli tehtyä ja syötyä sitten vähän enemmän.


Nyt ei kyllä kauheesti nappais tää kirjottaminen kun ois muutakin tekemistä, mutta oli pakko päivittää. XD

Kohta sitten vähän tulevista asioista lisää~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti