17.8.2013

Holiday after three weeks.

Huh. Huh. Vihdoinkin on viikonloppu. On kyllä hankalaa sopeutua nolife nörtistä, jolla ei oo muuta ku vapaa-aikaa ja menoa kerran viikossa, sellaseksi jolla ei oo muuta ku menoa ja vapaa-aika sijoittuu vasta sinne viikonlopulle (toivottavasti).

Eli keskiviikkona mulla alko koulut, maanantai ja tiistai meni siinä autokoulun syventävässä vaiheessa, tosin mulla oli sen jälkeen omaa aikaa kotonakin. Keskiviikkona oli kaheksasta yhteen koulua, jonka jälkeen menin käymään autokoululla hakemassa vielä todistukseni ja koska oli niin saatanan väsynyt niin käppäilin sitten Katiskan kanssa kahville. Oikeestaan menin Katiskalle eka varmaan tunniksi oottaan että laittaa ittensä valmiiksi... Kävin myös apteekissa ostaan vähän naama ja hiusjuttuja, jee.
Mentiin sit lopuksi Katiskan kaa sen luo lagaamaan ja juomaan lisää kahvia ja pääsin lähtemään vasta joskus seittemän aikaan. Kotona väsytti sitten niin paljon, että aloin heti valmistumaan nukkumaan.

Siinä meni ensimmäinen henkinenviikko.

Torstaina olikin sitten 8-14 koulua ja menin siitä heti poliisilaitokselle viemään mun autokoulutodistuksen. Onneksi ei ollut paljoa jonoa niin ei pitänyt jonottaa kuin joku 20 minuuttia. Siitä vielä polkasin postiin hakemaan taas paketin ja sit kotiin syömään ja lepäämään muutama tunti, jonka jälkee piti sit keretä treeneihin. Ja taas kotona siihen aikaan, että ei jaksa tehä oikee mitää.

Toinen henkinenviikko.

Perjantaina koulua olis ollu 8-15, mutta lähin vasta 10 kouluun... Ja päästiin sitten jo vartin yli kaks. Vein pyörän Anttilan eteen ja kävin ostamassa itselleni palkintosuklaan (valkosuklaa-banaani-manteli, omnom) kun olen selvinnyt hengissä tän ensimmäisen viikon. Ootin sit siinä iskää et se tulee hakemaan, että päästään sit ostaa mulle keittiövaatteet kouluun. Siinäkin reissussa meni varmaan melkein neljään asti ja ostettiin vain housut ja huivi, koska ne t-paidat ylsi mulla melekee polviin asti enkä haluu kääriikään niitä sinne lantion kohalle myttyyn koska sekään ei tunnu kivalta. Eli pittää vissii taas katella vähän. Kotona taas lagitin vähän, sitten lähettiin puol viieltä käymään kiinalaisessa syömäs ja sen jälkee mulla oliki mun ensimmäinen terapia tunti. Tunnin jälkeen hirveetä vauhtii kotiin hakee jumppakassi ja sit taas treeneihi. Treeneistä menin sit vähän shoppaileen anttilaan vähä piristykseksi ja lähin sit polkeen kotiin.
Kotona oli ihan oujeah perjantai! Meikä kattoo koko yön sarjoja ja mässää. Olin siinä kymmenen aikaan jo ihan täynnä ja yheltätoista nukahin sitten.

Siinä meni se kolme henkistäviikkoa ja ääh. Noh, nyt ei ainakaa väsytä ku oon saanu nukkuu tarpeeks ja tänää on sit sitä omaakin aikaa. :--) Heell yeaah.

Halusin vaan valittaa. Anteeksi. Laitan myöhemmin tänään/huomenna toisen postauksen jossa on ehkä jotain mielenkiintosta asiaa. 

Oisin halunnu laittaa tähän piristeeksi jonku kivan kuvan, mutta ei mulla oo niitäkään. :( Nooh, myöhemmin sitten. Ihan hirvee kuvaoksennus. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti