12.2.2013

Starting Bodybuilding



 Näin aluksi mainostan tällaista kivaa kilpailua, joka varmasti kiinnostaa kaikkia naisia siellä. c:

Sitten vähän muitakin kuulumisia! Mun veli tutustutti mut bodybuilding.com sivustoon ja ihan yllätyin siitä, että jokin sen ehottama sivusto saattaisi olla edes kiinnostavakin! Sieltä pystyy valitsemaan oman "personal trainerin" ja sen ohjelman mitä alkaa noudattamaan. Itse valitsin kaikkein suosituimman ohjelman eli LIVEFIT ohjelman, jossa on mahdollista päästä kuntoon vain kolmessa kuukaudessa! Aloitin ohjelman nyt maanantaina ja täytyy myöntää että vaikka se vaikuttaakin alussa tosi helpolta, niin se ei loppupeleissä olekaan niin rentoa menoa.

Mulla on siis salille joka päivälle eri liikkeet, ja salipäivät jakautuu viikossa noin 4-6 päivälle. Ensimmäisenä päivänä tuotti kyllä vaikeuksia perus punnerrusten teko (joka on ollu mulle aina muutenkin tosi hankalaa), mutta muut liikkeet sujuivat ilman suurempia vaikeuksia. Eniten ihmettelin sitä, varmaan ensimmäisen kerran elämäni aikana oon salilla enkä hikoile juuri ollenkaan. Ku mun mielestä salilla pitää hikoilla kuin sika saunassa että sillä ois jotain vaikutusta, ja rääkätä itteään sen parin tunnin ajan niin että polvet tutisee. Mutta ei nyt. Vietin siis leppoisaa käsilihas voimailua noin tunnin ajan ja lähdin pirteänä pois. Vasta aamulla herätessäni huomasin käsieni olevan ihan spagettia venyttelyistä huolimatta. Ja painoakin on tullut yli kilo lisää, mutta toisaalta oon myös alkanut syömään enemmän ja terveellisemmin. Oon myös kuullut, että yleensä uuden dieetin aloittaessa paino saattaa joko laskea hirveällä vauhdilla ja sitten tuntuu että sitä ei lähde millään, tai sitten sitä aluksi kertyy enemmän ja sitten se alkaa laskea kuin lapsi liukumäkeä.
Mun tosiaan pitää siis syödä kolmen tunnin välein ja runsaasti proteiinia.

Ainakin tähän mennessä mulla on ihan hyvä fiilis tästä, ja varmaankin taas ensimmäistä kertaa elämässäni en oo ees masentunu siitä, että paino lähti nousemaan eikä päinvastoin. :)

Tänään siis ohjelmassa lääkäri unettomuuden takia - ah oon oottanu sitä jo pitkään -  ja sitten salille ja syömään sekä shoppaileen. :) Tehdään varmaan tänään veljen kaa vähän ystävänpäiväkortteja. Löysin pinterestistä paljon kivoja ideoita! >u<

Tähän vois laittaa tekstiksi et " Ther R plenty of fish in da sea." Niin siis mun epätoivosille sinkku kavereille. :--D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti